Reflexió
1. feladat
Nevezze meg a „szabadgyakorlati alapformájú gyakorlatok” szinonimáját!
A „szabadgyakorlati alapformájú gyakorlatok” szinonimája: gimnasztikai gyakorlatok.
1. feladat
Nevezze meg a „szabadgyakorlati alapformájú gyakorlatok” szinonimáját!
A „szabadgyakorlati alapformájú gyakorlatok” szinonimája: gimnasztikai gyakorlatok.
2. feladat
Jellemezze az óvodai testnevelés gimnasztikai mozgásanyagát! Sorolja fel a gyakorlatcsoport legalább négy fontos tulajdonságát!
Az óvodai gimnasztikai mozgásanyag fontosabb tulajdonságai:
4. feladatcsoport
Mi jellemzi a nyújtó hatású gimnasztikai gyakorlatokat? Írjon le legalább három jellemzőt!
A nyújtó hatású gimnasztikai gyakorlatok jellemzői:
5. feladatcsoport
Mi jellemzi az erősítő hatású gimnasztikai gyakorlatokat? Írjon le legalább három jellemzőt!
Az erősítő hatású gimnasztikai gyakorlatok főbb jellemzői:
Ambrus Attila József (szerk.): Bucsy Gellértné – Katona György – Szilva Zsuzsanna: Az óvodai testnevelés gimnasztikai alapismeretei.
Soproni Egyetem, Benedek Elek Pedagógiai Kar, Sopron, 2022
A szerkesztés lezárása és a kötetben előforduló webes hivatkozások legutolsó ellenőrzési időpontja: 2022. február 28.
CC BY-NC-ND 4.0, Nevezd meg! – Ne add el! – Ne változtasd! | ISBN 978-963-334-426-2 | DOI 10.35511/978-963-334-426-2